BiLa aJa aDe BlOg???

ASSALAMUALAIKUM lake semua...wehy4 aku ade blog doh lening...wahhh maju doh aku...hhahahhahha...dulu aku ejek kawang2 hop ade blong n now aku lop hop ade...hahah...ermmmm gatai ase tgn nk tkan keybrd eh..hahahahha...aku eh bkan jenis wahi mnde3 ginim kadang aku jelez bile tgk kawan3 aku ade blog lake semua...sape dop jelez wookkk.....hehhe....owohhhhh...malu ah ekg...mesti aku post ayat hop jiwang2...padahal aku bkn jiwang pom...aku minoh kiyut...btol dop kawan3...pahnim leh doh aku share problem ngn blog aku eh...weh7..kelakor dop muorg asew bile aku ade mnde nim eh???dop op....ermmm nape ag nk kabor erk...hepyy sangat tekpom arynim...ekg leh ah aku citer  pasal cik aneesa langgor tiang koloh...mcm3 ah..thnx aina wat blog eh kat ku..love u r beb...wa caya sama lu....CORETAN PERTAM are-ja 11.7.11

No comments:

Post a Comment