frust!!!!!!!!

sedihnye........sumpah sedihhh...aku sedih sangat2 nim tp aku xtau nk luah kat sape
siape yang sudi nk dengar luahan aty aku nie????siape????mane kawan2 aku???
mane die disaat aku perlukan kawan????ya allah nape ary nim sedih ngat nie...
sakit sangat aty aku ya allah....sumpah sakit sangat2....ya allah aku perlukan  nasihat daripada die...aku perlukan semangat tuk jalani idop aku nim...aku perlukan die buat saat nie

Ya Allah ..hanye ary nie aku perlukan die...hanye ary nie!!!aku nk luahkan masalah yg aku hadapi nie dgn die..aku nk die v nasihat kat aku...ya allah bantulah hambaMU ini Ya Allah...seksa sunnguh aty aku nim...sumpah  sakittt...sakiitttt sangat....susohnye...susohnye nk dptkan aty die balik...
nape yg susoh ngat nim...nape!!!!!!!!!!!!ape salah aku r..ape yg aku wat sampai die benci sangt2 kat aku....aku de masalah dulu..dia yg v nasihat n now i got a big problem...siape yg leh tlg aku
siape!!!!!!!!!!111

damn!!!!!!!!!!!what should i do now!!!!!!!nape allah x v aku ilang ingatan jea...aku nop lupakan die...susoh!!susoh sangat!!!!wtf!!!!!!!I HATE THIS FEELING....ape yg harus aku buat nie!!!!!
aku tau walaupon air mate darah skali pom aku nangis..die tetap xkan jd hak aku...never n never...
sakitnye aty aku...sumpah sakit...aku di sini menangis kerane die..n die????.....I can't lied myself that i still love you,,swear.....

dlm hdup aku nim,aku belajor camne untuk tersenyum,untuk gembira,tuk jujur,syg dan mnhadi yg 

pernyanyg tp aku xpnoh diajor tuk melupakan mung!!!!!!!!!!!!!


aku still sayang mung...6/1/1991...22/11/2009..aku masih ingat bufday mung....sampai mati aku akan ingat bufday mung..insyaAllah


No comments:

Post a Comment