fucking day!!!!!!!!1

thnx for everything...thnx..aku hargainye...aku bawu jea nk lupe mung..tp ginim jadinye...
benci sungguh mu kat aku op..aku dop tahu saloh aku...mendew eh...mendew ehhh.
mu wat aku supe xdop perasaan op..mu wat aku macam kayu op...dop cukup ag kea
kasih syg aku tuk mung..mung nk lebih kea ksih syg aku..aku leh v kea mung.
tp mendew yg mu wat kat ku memg da melampau...mu buang jea adioh hop aku bg oh..

kuat op ego mung..memg kuat..aku bangge ngn mung sb mu blh pertahankan ego mung dr jatuh..
baguh sangt2...walaupom aku nangis air mate daroh kali pom.mu tetap pertahankan ego mu..
baguh ah mung...mu tau dop tiap kali aku nk lupe mung,,,tiap kali 2 ah aku teringat kea mung...
bile aku nk kapel ngn org lain...mase 2 gop ah aku teringat kan mung..tp mung???mndew hop
mu rase???mu memg dop rase bende sbb mu bkn duduk kat tempat aku..cer mu duduk kat tempat aku..aku berani kerat jari ah..mung akan rase mndew hop aku rase eh...\

penantian aku xdew maknenye langsung...aku rase kutukpan dr rakan2 n mama aku memang beto...aku memang BODOH...aku bodoh cz  tggu mung..aku bodoh sb cntai mung..aku bodoh cz  bg aty aku sygkan mung..
mung memang dop patut tuk disayangi.....sbb kebodohan aku nim ah..aku serohkan aty aku kea manusia
yang egois seperti mung..sakit aty aku nim mu tau dop..sblom aku knl mung..aku dop pnoh pom rase nk syg org..nop kapel jauh skali tp selpas kenal mu,..aku beruboh..aku jd aja hop lembik n hop lemoh..aku bukan gto.bkn senang org nk jatuhkan air mater aku mung tau dop!!!....aku aja yg tegas,kuat n dop percaye akan cinta monyet tp skrg???ape da berlaku???semuanya hancur sbb mung
sekeping aty yg suci hancor sbb mung...shitt....i feel like a bullshit now!!

memang kiter dop leh pakse org nk sygkan kiter op...memang dop leh..kiter pakse stare mane pom..memang mnde 2 xkan berlaku..ho aku tau..mu bkn lah seorang ADAM yg diutuskan oleh Allah swt tuk aku..aku sedor 2...cume satu jea aku terkilan ngat ngn mung..mung tggl aku tnpe beri alasan yang kukuh...tnpe penjelasan...mndew eh???bg aku mung seorg lelaki yang DAYUS!!mu maroh kue aku kabo gnim??hahaah do i care...perasaan mu aku jage tp perassaan aku ade  mung jage...mampoh mu dop jage op..hahahah biar ah..memang mu dayus pom..mu dop leh explain kat aku bakpe mu tggl aku..mu tggl aku terkapai2 mcm org nk mati lemas jea..wake up ah!!!jgn jadi lelaki dayus ah...aku tau mu dop gto kan...

hahahaha..aku tulis guane2 pom lam blog nim...aku tau die bkn bace pom..so xkesoh ah nk tulis gapo pom..nie sbgai luahan perasaan jea..bkn nk malukan sape2..bkn nk kutip smpati sb aku bkn pengemis. :)uhuhuhuh.
ish lau nk cerita kisoh aku ngn mung..2taun pom dop abis nk cerita..aku rase leh buat novel lop sal aku n mung...tp sad ending ah..kea guane??hahahah,,errmmmmm...lame nim ayat 'i love u" hop mu kabo kat ku  selepas kiter ckp tepom 2 aku ingtkan tnde kiter dop kan berpisoh tp  hampeh...mu tggl gop aku...jd  tomboy ag baik dr jadi org puan sejati la weh ..xyoh mikir masalah.,..xyoh duk sakiy aty..xyoh cinte cintun nim.tp kptsan aku murtamad..aku nk jadi org puan bkn perempuan berpewatakan lelaki...dose dol...aku tau gop dose pahale.

lau la aku nim diberi kuase leh tgk masa hadapan op msti aku leh tau mu nk tgglkan aku op..hahahahah kidding..aku dop leh ngart ginim..syirik2...allah maroh...Allah maha agung dan maha berkuase di alam ini..aku dop leh lawam keagunggan Allah swt sb aku hnya makhluk yng dicipta oleh NYA....aku redho...aku pasrah...ini adalah ujian buat aku...ye memang susoh nk beruboh jadi perumpuan.ade hikmah di sebalik kejadian.kite semua xtau ape him=kmahnye////hanye DIA yang maha mengetahui...aku da tau mung bukan jodoh aku..aku bersyukur cz dop dipertemukan jodoh ngn mung...at least  aku dpyt ag mngelak  dr sbrg mnde dop diingini berlaku like divorce...jauh nguh aku mikir op

n now...mu mule ah idop bawu mung..bia aku ngn idop aku..aku tau mu anggp aku sbg adik mung jea op...aku dop kesoh pom..aku nop jadi aja yang bawu...tp ngn sikap yang lamw..aku nak jadi matang doh.xmboh nangis2 doh...geli ngt eh...org dop wahi wat napew kiter nk wahi kea dia plop op...ekgi kam org kabo aku idong dop mancung pp tersorong sorong plop..then ade plop kok kabo  perigi cari timbe..hahaha.kelakor..aku nk stop doh kejor mung.aku penat oh..sumpah aku penat doh..mung patot beruntung cz ade gop org rela kejor mung...takdop org puan mcm ge aku lam dunia nim nk main kejor2 nk ambik aty orang laki..lau dew pom satu dlm sejuta...hahahaah..k ah...stop doh nk main tah kejor...mu main ah angkat berat mung 2 molek..kejor ah citer2 mung..jd ah anop ho bergune..n se ag mu jgn maroh abg mung cz die dop saloh...aku dop gngu oh kuarge mung...n idop mung da bebas tnpe gnguan aku are-ja zamri... :)

adioh aku v kea mung..mung buang jea la...xyoh ator mule..aku malas nk terima..se ag aku sian kea  posmen main ngator2 adioh kat ku..lau leh mu bakor jea lah..mu bakor adioh 2 supe mu bakor aku ah...samapai hangus..lau hangus 2..maknenye aku nim adop doh ah la tu mung...k ah..aku nk mulakan idop bawu.,.

ASSALAMUALAIKUM...DENGAN INI RASMILAH AKU ADALAH ARE-JA ZAMRI YANG BAWU...BUKAN BUDOP CENGEN LAI :) LOVE U ALZ
                                                       huhhuhuhuhu sedihh op... :(

jadi aja hop bawu doh la :)))) senyum meweh ckit waakakakak

No comments:

Post a Comment