heeeee

assalamualaikum


ermm best lew tgk org de kapel an..
boleh share problem ngn gf or bf diorg...best dol..
heehehheheeheh jelez????xde lee aku x jelez pom
couple2 jugak tp jgn lew sokmo wat maksiat..
same2 lew kite jge nama baik kuarga,,
even x dew kapel..aku tetap de kawan laki..
ermmm best pew kawan ngn laki..diorg sporting ok
n mcm2 ag ahhh..yg penting diorg dop mudah merajuk...
segelintir jea la..heeee


arynim aku nk citer sal kawan BBM aku..hehehehhe
nk kater ramai 2 xla ramai sngat...tipu la lau aku ckp
kwn bbm aku ramai pempuan..hehehehe...insan yg bergelar lelaki ah yg konker
aku pnyer bbm..aku???ahahahah biase jea..mrke smua kawan2 aku
dont  worry...aku xkan jatuh aty kat mane2 laki..
Insya Allah aku akan pggng kater2 aku...bkn x mau kapel
tp takut doh nk kapel...gpom aku xmau kapel2 then break..
aku xmau..wat aty mnderite adew lew..heheehehheheh


pakwe???ermmm semua pwen bbm akan tnye...
"awk mesti da dew pakwe kan?".."pakwe sihat".."xmsg or cl pakwe"
eeeeeeeee..ape nie....buat mase skrg nie aku xmau pikir sal pakwe kea..
makwe kea??or papew jea lhh cz buat pening kepale adew la..
tau dop aku wase bersyukur ngat cz da dew kawan aku yg leh gnti mu***
bkn ganti ape2 k.thnx awkk..awkk kan BFF sy..hehhehehe
even kiter x knl  tp awok cakne kea sy...heeee..gedik x aku


aku???aku mcm biase lew..ermmm lam miggu nie aku bnyk ngat problem
aku xtau nk luah kat sape...aku hnye dpt meluahkan segala galaye hanye pada ALLAH.
aku bersyukur krne dilahirkan dalam islam..aku bersyukur sngat2...bile aku bace yasin..
aty aku akn tenang..semua masalah akn aku lpa..lau boleh tiap mase aku nk bace yasin
tp apekan daya aku hanye manusia biase...:),...aku harap masalah aku akn dpt diselesaikan ngn baik..aku xmau keruhkan keadaan...aku mahu idop aku yg dulu..
idop dlm kebahagiaan...sungguh aku mahukannye...


ermmmm...xmau sedih2 aja...syg air mater mu..jgn jatuh lg
ingat...mu kene kuat..mu kene tabah...demi adik2 mu yg  mash kecil
mu kene bntu adik mu dlm segale hal...ingat 2....insya allah aku xkn
sedih lagi..au kan kuat.... :)




hahahhhahhahahaha
                                                                senyum senyum sokmo seh\




No comments:

Post a Comment