Penattttt doll :)


Assalamualaikum

Penat dol..dua hari aku kerah tenaga aku\
 tuk bantu pekerja mama trunkan barang dr lori...
maknenye aku jadi kelendan lori la..heeee.
xsalah kan lau org perempuan jadi kelendan lori
aku rase mcm berbalik pada zaman dulu jea
i mean mase aku tomboy dulu  heeeee
mase dulu semua kerja org laki aku tibai hahahah
main bola,mandi sungai n macam2 ag ah
teruk x aku???hehehehe tp 2  dulu la
n now..aku da x mcm 2 ag aku da jd pempuan sejati gitu
lalalalallaalalalal..heeee..nyampah an..

                                             PENAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

berbalik pada cerita asal...arinim aku p  hantar barg bnyak dol
dlm 700kampit beras gitu...banyak kan..tp bkn wat sorg lol
aku trunkan brg 2 ngn  abg ta..heee...penat x terhgge aku
hggekan nk tido mlm pon susoh cz sakit belakang n pggang...
tp demi pglaman aku rela wat  keje 2..bkn salah pom..
aku antar beras ary nim kat nirwana.,pantai selamat,samudera,farhan
n caltex...hahaha rama gop duk usha aku..hahahah ceh4 bkn perasan
kadang reality..aku bkn comel pom an3..tp kiut ckit2 2 adew la...
haahahahahahahahahah


kat tmpat keje aku leh lupa masalah aku..mase keje aku xingat ckit pom mslah aku
lau boleh aku nk keje  siang n mlm tpp aku da tolak tawaran keje waktu mlm fuhhh sedihnye
ecok aku nk try cari keje part time mlm cth kedai mkn,kdai kek n semua kerja2 yg halal la
heeeeee....ermmmmm dgn care nie aku dpt lupakan mslah aku skali  gus dpt blja
guane susohnye org cari duit..heehehehehhee....arap2 xde org yg bantah keputusan aku nie....
:)

taun nim aku nk jd yg terbaik dan yg lebih baik..hehehehhehehe..no more boy n no more cry..
cewahhh..pandai gop aku bi sposen..hahahahaha.lau boleh aku nk blajo speaking bi bnyak ckit..bia aku biase ckp bi,,,ekg senang nk blajo luo negara..hahahhaahaha...sebut pasal blajo..aku x isi ag borg upu..guane balahal nk isi eh...xpaham den..hehehehe...slow ah..ecok isi ah...takut dop dang isi plop ekg...harap2 aku dpt masuk u..aku nk happykan parents aku...aku janji pahni akn tumpu ke blajo plop..xyh sibuk2 kapel...kejor cter2 lu then aku kejor cinta...jgn terbalik doh la
k ah mlm2 gnim dop leh tlis bnyak2 ekg penat nk keje ecop.heheeheh...salam sayg dr are-ja zamri


                                                          but now i really hate u!!!heeeee..

thnx cz selalu ade disaat aku memerlukan pertolongan :) i heart u..



thnx tuk kamoo juga mirul n iman



                                                                syg kamoo semua 4 ever 

No comments:

Post a Comment