air mater mengalir lagi!!!!!!!!!!

assalamualaikum...

benci die...aku betol2 benci die..aku ingat balik dr holiday aku da boleh lupakan die.
tup tup tup..lain yg jadinye...why it happened 2 me  again???
aarrrrrggggggggggghhhhh...seriously,i cant accept it...
tell me why!!!!...

nape die like wall aku???knp???
aku tau 2 memg die..aku tau memang die..aku dop silap org doh...
yeahhh...i'm confess that i still love him
but  i should foget him..noww!!!!!

i wanna be a strong gurz n not a weaker gurz anymore...
my heart  was  really hurt..sh**
ermmm....sedih sangat2...
susoh nguh nop lupe die..
susoh susoh n susoh..

camne care aku nk lupakan die...
harus kea aku terima  org lain lam idop aku even aty aku kat die.
betol kea  kater2 dalia...
"cube terima org lain lam idop aku n cube lupakan die"
patut kea aku wat gitu
patut kea????

buntu buntu buntu..
aku xbole terima mane2 laki lagi lam idop aku..
aku harus berhenti tuk mencintai mane2 laaki,,
aku xmboh terluke ag pahnim..
bia  mase dan keadaan yg menentukan segalanye..
aku harus kembali  idop mcm dulu..
hidop tnpe lelaki disisi(bf)\
hidop tnpe kesedihan n tanpe air mate

yeaaa..aku patut kembali ke khdpn lame..
tp aku xkn sesekali jd ****** lagi
aku da jnji ngn mama yg aku xkn jd gtu ag..
aku patot lupakan tetg lelaki lam idop aku..
aku patot lupe mase lalu
i must be a new are-ja

2012!!
aku harus berubah..aku harus buke buku baru..
yea "nok berjaya bukan senang kan"
xsalah lau aku cube..
xsalah lau aku berubah
xsalah lau hati nie da beku tuk org laki an...
xsalah kan?????

jodoh pertemuan,
ajal maut ,
semuanye di tangan ALLAH SWT..
aku dop patut menyesal ngn ape yg berlaku..\
mgkin adew hikmah di sblik kjadian..
stop thinking about him...
stop aja!!!!
u can do it!!!!

dont cry anymore..
kuatkan semangat...
banyakkan berdoa kepada-Nya agar dipermudahkan tuk melupakan die
aku harap sangat dapat lupakan die buat  selame lamenye..
aku nop ngat satu hari nanti aku x knl doh insan yg bernama
**b** lagi..

bye salam syg dr are-ja zamri




No comments:

Post a Comment