SAAT KESEDIHAN MELANDA!!!!!!!111

SWEET MEMORY WITH HIM!!!!


assalamualaikum semua
sweet memory with him???sape 2??hahahha...sape die nim erk??knl dop sape laki nim???hahahah ok ok ok..die lol laki yg tlh mencuri aty aku dua tahun yg lalu...heheheheh...die sweet an..handsome..baik...huhuhuh tp 2 dulu ah..n now???die bkn hak aku laki..kadang2 aku pikir gop nape aku leh sayang tahap cipan kea die nim...special kea die???bg aku die memag special..die dop macam laki lain...die lain drpada yg lain..aku windu sangat2 kat die..die buat pew skrg nim erk??mkng dop ag??sehat kea die???...aku harap die sehat disamping keluarga n awek baru die(xtau ah ade kea dop gf)..ermmm kadang2 idop nim penuh dgn dugaan n cabaran..semua manusia melakukan  kesilapan..tp aku dop tau ah dimane silapnye aku hgge die x ambik tau ttng aku...dulu mase aku knl die..idop aku nim meme best ah...aku rase bahagia ngat...lau bole aku xmboh pisoh ngn telepon aku...24jam berkepit ngn telepon..tiap ary aku nungu msg die...die akn msg aku lepas die habis trning..aku still ingat ag ayat die "bile siap je trning mesti sy p terkam kea tepon n tgk msg awk"...sweet an,....huhuhuhuh...tp aku lg lol mcm org gile...aku topup smatematee nk msg die...uhuhuhuhuhuh gile an aku...ye ah aku gile kat die jea...seriously aku rindu gilo2 kat die..rindu sangat kat awok  pokcik weh..hehehe...rindu nop baloh ngn awok..rindu nop nyanyi lagu ng awok..mesti awok lupa oh op lagu kite due."MENATAP MATAMU"...nop ngat dengor awok nyanyi lagu nim skali ag kea sy..lau boleh tiap2 tahun bile sy sambut birthday..sy nop awok nyanyi lagu nim kea sy...kan sweet.....hehehhe...aku xpnoh buruk burukkan die..dpn pamily aku or kawam2...lau mereka tnye nape xrapat doh ngn die..aku mesti kabo aku wat jaat kea die..padahal mendew 2 semua dusta..aku xmboh org kabo die jaat...bia ah org kabo aku yg jaat..aku xkesoh...wlpun die x kaye..aku x kesoh cz aku da de semuanye..hahhaha poyo jea op ayat aku....ermmm papew pom aku syg  die...adop org lain leh ganti tempat die dlm aty aku...hanye die dihati aku...aku tau skrg nim aku bertepuk sblah tngan...tp  xsalah an lau kiter mengharap...hhehehehehe...aku berterima kasih ngat kat abg ah yg slme nim bntu aku dlm bnyok hal..heheheh kdg aku malu ngn die cz sokmo tnye pasal MR M aku...n tuk abg angkay aku yg paling aku syg..mr a..heheh...thnx ye abg...adik syg abg...jage mucuk adik molek3 eh...huhuhuh...ermm...aku mesti kuat...NOK BERJAYA BUKAN SENANG....HEHHEEH ayat budop mucuk v kea aku dulu...bbuuuusssssshhhhh....stokol kene atah pale aku..ye meme nop berjaya bkn senang...bkn senang nop tawan aty awop mula..kan2...papew pom aku aruh redho...usia aku masih muda...aku dew bnyok mase ag nop mikir mase depan aku...hehehhehe...kadang2 bile aku windu budop mucuk aku..mesti aku nangis...aku dop sabor tggu  bday die...aku nop wish bday tuk die...korg rase op..die time dop lau aku v hadioh mase bday die???,..aku arap die time ah....tp se jea aku takut..aku takut die buang adioh aku v kea die...biar ah lau die buang pom.sebab 2 hok die..aku xleh wat nape2 gop..aku bkn tau die  buang kea dop..op2...taun depan sukma...aku nkp ah tgk die main..pergi dlm diam2...die bkn knl doh aku op...slow2 ah..bole gop lepas rindu kea die..kea guane??,,,btw...doakan aku n die erhh..aku arap die leh terima aku balik...as his pwen pom dop apew...aku dop kesoh..asal kan aku leh  msg n cl die...memg sakit aty gop lau la die dah de pasangan...tp nop wat guane jodoh pertemuan.ajal maut  ditetpkan oleh ALLAH SWT...aku xleh pakse die...CINTA SEJATI X SEMESTINYA DIMILIKI ...MELIHAAT DIE BAHAGIA DAH CUKUP BG AKU..even aty aku yg akan hancur...who care about my feeling....."wake upp aja..jgn jadi lemoh sbb seorg kaum adam...mu dop  lemoh ginim lame aku knl mu" ayat kawan baik aku...memg aku dop lemoh  ginim dulu sb aty aku kerah,aku xpnh ade pasaan syg  gnim  ke org laki(im not lesbian ok)...n now...hnye sb die aku jadi lemoh..air mate mudoh ngalir..cengen op aku..hahahah..biar lah...hanye mase n keadaan yg menentukan sgalenye...k lol..blah lu...ekgkan aku nangis  bawu tau...huhuhuh salam sayang dari aku ARE-JA ZAMRI,..assalamualaikum.
heeeeee...mcm budop2  op..kiut dop aku...hahhaha lallalaal..dop pasan pom....

No comments:

Post a Comment