argggghhhhhhh!!!

sial punye pakcikk...benci aku...sumpah aku malu.
menjatuhkan maruah aku je....lau la pekerja mama aku x gtau aku msti x perasan doh
Aaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!!!!!!!!1111
guane2 pon aku nk cari pakcik tua  yg tak  sedor diri tu,

berkepiah..aku ingat alim..baik n bagus la\
tp hampehhh..manusia bertopengkan syaitan...
siaaalll!!!!sampai mati aku xkn maapkan die...bia die mati dlm keadaan terseksa
memg kslhan die x seberapa.
tp maruah aku !!!!!

susah kan jadi perempuan...
memang susah
serba serbi kene jage kan
aku bkn nk merendah rendahkan ciptaanNYA.
tp aku takut diapa apakan manusia serbegitu...

yes...
nim kali pertame kene cm2...
dasar org tua gile seks...babi...sial...
tgk ecok aku p report polis
alhamdulillah die x ape apekan aku...
lau die sentuh aku tadi..
memg aku terajang sapa mampuh ah.

bullshittt!!!!!!!!!!!!!
molek kau mati jea dr idop..
umo da tua tp x insaf2..
emang sialll

No comments:

Post a Comment