sakit aty+panas aty!!!!

sakit aty aku ary nim....memg sakit..panas...geram n so on...aku benci ah pasaan ginim....sedih lol lau org yg kiter sayang wat2 dop tau jea kiter op...aku doh ketepikan ego aku...aaaaaarrrrrrrrgggggggggggghhhhh...tekanan tobak pom...bakpe ginim jadi ea..aku nop die..aku nop die jea..aku xmboh laki lain lam  idop aku...setaun lebih die tgglkan aku...aku tetap syg kat die..bakpe die muncul lam idop aku lau die tau nim ah kesudahannye......aku benci dia..aku benci....memang betol ckp mama td.."lau tau org 2 xnop xkan mu terhegeh hegeh nop kea die...jgn malukan diri ja. bkn die srg jea lelaki lam dunia nim..ramai ag.."..ttppppp!!!! akusyg die...aku syg sngat2 die...even aku tau cinta aku mesti  ditolok oleh die...yeaaahhh...aku tau...aku dop comel..dop cantik n  dop kiut mcm org puan lain..tp aku ade aty..aku dew pasaan gop...aku malu ngn diri aku..aku malu...patut kah adew perubahan  dlm diri aku???,...tp aku takut aku lupa diri..aku takut .....MR M bakpe  la mu muncul lam idop aku...lau dop  idop aku dop ginim..sb mu ah aku jd benci nop kapel..sebab mu ah aku dop caye kea org laki n sebab mu ah ego aku jatuh...aku benci mu MR M..aku benci mu.....aku bodoh..aku bodoh sbb jatuh aty kea mu...snang2 jea aku jatuh aty kea mung..hanye sbb  mu caring n cakne kea aku...aku ingat hbgn kiter kekal lame tp hampeh..habuk pom takde..aku dop penoh pong mintok nape2 dari mung...aku just nop sedikit kasih sayang mung jea,,,2 jea..aku tau mu mesti da adew awek op...aku tau...lau la betol yg mu adew awek..ok aku undur diri...aku arap mu bahagia ah ngn awek mu...jgn jadik macam aku doh ah..aku tau doh aku nim x perfect untuk org laki..tp satu ary nanti aku akan buktikan yg aku pong boleh jadik wanita yg terbaik tuk bakal suami aku...2 janji aku..aku  akn cube tuk lupea kea mung..wlaupun ambik mase lame..aku akan cube...aku takboh ingat mu doh..bile aku ingat mu,,,air mate aku cepat jea ngalir..bakpew gito...padahal umo aku bawuu staun jagung..aku bawu jea knal dunia..sbb mu ah aku jadi ginim..aku takut nop  jatuh cinte ag..aku takut mainkan pasaan org laki...aku nop gop rase disygi n dikasihi....lau la mu duk tempat aku..bawu mu tau guane sakit nyer aty aku..aku ator msg kea mung..ade mung balas..aku just nop tnye kabor jea..salah kea aku ator msg kea mung..saloh kea!!!!!!!!!!!.....nampok sangat mu nop aku lupe kea mung op..nampok nyt mu benci kat aku op...hggekan name aku pong mu  xmboh dgor org sebut....ok finee!!!!!!111..guane guane pong aku akn cube lupakan mung..aku akn cube...walaupong aty aku sakit...aku takkan caye doh kea org laki pahnim..aku dop kan mudoh terpedye ngn cinta palsu org laki ag...mampuh ah..aku akn lebih berhati hati nop sayang org pahnim....bile kiter syg org 2  gilo2 ginim ah jadi die..mcm org gilo!!!!!!!!!!aku ngaku aku ah org puan paling gilo lam dunia nim sb syg org yg belom tntu jdik milik aku.....6.1.2012..last  ah aku nop wish bday tuk die..bia ah awek die or bakal awek die ah plop yg wish bday kea die..aku hnye leh duk diam n lupakan sgale galenye memori ngn die..k chaow..salam...

YANG BENAR,
Are-ja Zamri

lepas enset aku ilang..nim jea pic yg adew ngn  aku..hop laing ilang ohh

but now,..im really hate u.......

i will remember u dude,,
sweet an die(die bkn hak aku lagi)
caring an die..aku akn cube lupakan u mubin..aku akan cube
with his lovely mum..jage ah mok mung molek..aku tau mung anop yg baik
sape nie???(thnxxx)..that alzz...

No comments:

Post a Comment