before 2012,,

ASSALAMUALAIKUM..


ape makne disebalik ayat nim??
"ok terus terang W kabo
W rase memg M xkan gie doh kat ja
2 jea yg boleh W kabo"
lepas jea aku dgr ayat nim
air mater aku dop henti2 mngalir...
sumpah sedih

aku kecewa..
kecewa ngat/...aku tau aku masih muda
dan belum matang ag ngn mndew2 ginim
tp aku adew aty..aku dew perasaan
aku tau aku x sehebat pempuan lain..
aku tau aku tak secantik  perempuan lain
tppp!!

aku dew hati...aku dew perasaan..
perasaan syg kpd insan yg bergelar lelaki..
sekuat manew pon pempuan 2 akhirnye die akan tewas hanye krne
CINTA!!!!!

now bawu aku paham..bawu aku rase
betape peritnye rase aty nim bile cinte kite ditolak mntah2
sakit sangat2 an
mesti ginim sakitnye aty org hop lame ni sygkan aku
n aku wat xtau jea
sbnrnye aku takleh trme mane2 laki doh lam idop aku

aku serik..aku takot ..
aku takot dipermainkan lagii..
bile aku setia..die hop lari plp;..malang sgguh nasib  aku

aku dop tau apew salah aku...
mndew  hop aku buat shggkn die tgglkan aku
aku xtau...tolong ah tampil n beri pnjelasan kat aku..
plezzzzz ah...
aku nk tau reason die...

mubin kalu la mu tau setiap saat aku rindu kea mung
setiap ary aku berdoa agar mung kmbali lam idop aku
mu maroh dop????\
sgguh..aku sayangkan mung...
xdop sorg pom laki yg leh ambik tmpat mu lam idop aku

mubin aku tau tepat jam 00.01pg 7/1/2012
aku harus lupakan mung n tgglkan mung aku tau 2
tp sblm 2 tlg ah tampil n v pjlasan bakpe mu maroh ngt kat aku
bakpew!!
sperti yg dijanjikan...
aku akn lupakan mung sampai bile2
bia gane2 pom aku akn cube sedye upaye aku tuk lupakn mung
aku jnji mubin

biarlah aku dianggp bodoh oleh mama aku sndiri
biarlah aku dimarahi oleh kawan2 
biarlah air mater aku mngalir bgunung gunung pom..
aku x kesah
sbb aku sygkan mung
tp???
semua 2 sia2 jea an

yeaa...lepas nim aku akan berpgng pd jnji aku..
aku jnji aku takkn kacau mung lagi,
aku janji...melainkan kalu mung yg inginkan
perhubgn kiter diteruskan
sbgai sahabat...

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Dengan ini..sy CHE WAN NUR HAFIZAH BT CHE WAN ZAMRI
berjanji tidak akan mnggangu hidup  ABDUL MUBIN BIN RAHIM
sampai bile2...jike sy mlggar jnji ini..maka terputuslah pertalian persahabtan sy dgn abg2nye..

DONT WOOORRRRY..I WILL KEEP MY PROMISE...

SALAM SAYANG DARI::ARE-JA ZAMRI

No comments:

Post a Comment