PAMILYY GUAA!!!

ASSALAMUALAIKUM..OK2...MLM NIE AKU NAK KENALKAN KAUM KERABAT AKU...MAKNENYE...ADIK2 N ABG2 AKU SERTA PARENTS AKU...HUHUHU

1.

Nie abah aku..nama beliau  CHE WAN ZAMRI BIN CHE WAN SULAIMAN.umur beliau dlm 46taun..beliau seorg bussiness man..abh lahir pada 15/7/1965...aku bgge dgn abah...aku syg abh aku..bg aku die sgala galanye...xdop sesiapa pon bole gnti tempat die..sumpah..aku xizinkan mane2 laki gnti tempat die as my father..aku syg abah aku sampai aku mati..thnx 4 everything abah..tnpa abah hdup aja xde gunenye..aja syg abah sangat2...love u abah..abah adalah hero bg aja...muaaahhh.. :)

2.

Nie plop mama aku..namanye SITI ZAILIZZA BINTI MOHAMMAD ZAIDI..umur mama 45taun..mude staun ngn abah..kecik molek jea op mama aku..mama aku dilahirkan pade 1/2/1966...it mean umur die da 45taun...korg jgn tukor plop mama aku ngn datuk siti nurhalizza..hehehehe..papapun mama aku tetap cntik dr datuk siti..hehheheheh..aku xmau agong2kan pempuan lain selain mama aku...as her daughter..aku bangga ngn percapaian mama aku dlm bisnes die..die berkerja dr bawah..dr kuli hgge kea bos besar..ja memg bngge ngn mama..n now mama da de her own warehouse..hehehe n insyaallah die akan buke warehouse seterusnye di kuantan pahang...mcm abh xdi gop..xde wanita lain yg boleh gntikan tempat mama aku lam aty aku.never never never..aku xbenarkan..aku syg mama aku sampai bile2...muuaaahhh mama



3.
.okk...nie aku nk perkenalkan abang aku hop sulung...nama die CHE WAN MUHAMMAD HAFIZUDDIN BIN CHE WAN ZAMRI...panjg berjele name die op...abg long aku nie dilahirkan pade 25/10/1992.umo die da 20taun da..now die bljor di TATIUC...da nak habis da abg aku nim blajo...bln satu taun depan die akan wat prktikal di petronas penapisan  minyk...huhuhuhu...abg aku nie nk lanjutkan pelajaran die di GERMAN...xsabo eh nk p antor die sane..blh jalang2 kat num..aku bngge dapat abg mcm die..even die nie grang ckit tp aku tetap sayang die...aku tau die seorg abg yg bertanggungjawab..aku nampok ciri2 2 bile mama n abah aku xdew(p meeting or holiday).. aku syg die..die juge hero bg aku..aku harap die dapat menperoleh kejyaan di dunia mahupun akhirat..die harapan keluarge aku... :)


4.

mase yang dinanti nanti..huhh,..nie plop abg aku hop yg ke dua..name die CHE WAN MUHAMMAD HARIZUDDIN BIN CHE WAN ZAMRI..bday die pada 10/3/1993..umor die 18taun..tua setaun jea dr aku hehehehe...nie lah abg aku hop paling aku sayang cz aku ngn die memg rapat dr kecik  ag,..semua bnde aku wat ngn die..gocoh..main guli..main bola..mandi sungai n so on..aku wat ngn die jea...tnpe die..aku tak au ah jadi guane..aku ingat ag mase kecik2 dulu op jari kaki die nyaris putuh sbb aku..huhuhuh...die sngup ambik buoh jambu tuk aku tnpe hirau kslmatn die..banyk kenangn aku ngn die...best dol..nop cter manyok ngat ekpom...yg paling aku dop lupe op mase aku mandi sungai ngn die..blik dumoh mama tggu ngn getoh paip...dua2 kene piaatt,,,.abg aku hop nim ah jd pnyelamayt aku..die rela kene bahang n lindugi aku dr kene getoh paip yg mama gune tuk bahang kitorg...mu memg yg terbaik ah ayeh...aku cyg mu sapa bile2...love u ayehh..muaahhhh,.. :)

5.
heeee teke?sape nim???huhuhuh...nie lol aku CHE WAN NUR HAFIZAH BINTI CHE WAN ZAMRI..Aku dilahirkan pada 16/2 ..umor  aku da 17 taun..spm tau nim.tp da habis da...huhuhuhuh..aku nim sorg yg simple jea..n happy go lucky..cite2 aku nop jadi  pilot...tp hampeh..mate plop wat hal..bawu jea nop terbg jauh ckit...bia lol xdew rezeki an..aku suke kacau org,,,ary2 aku kacau kawan2 aku...hidup aku boring lau x kacau org..huhuhuhu.kwn2 sorry ah lau lame nim aku kcau mu org semua,,..takyoh bnyok ngat ah citer pasal aku ...dop penting pong... :)...muaaahh

6.

jeng jeng jeng...nie adik  aku..name die CHE WAN NUR HAMIZAH BINTI CHE WAN ZAMRI...BDAY DIE 12/10/1996.umo 15 taun...die ambik pmr taun nim..die nim jenis pendiam sikit...chomel an die...semua kawan2 aku kabo muke aku supo die...aisshhh dop2 ah...dop same pom..aku kiut cikit hahaaha...btw aku syg mung emy..walpun lame nim bnyok aku xpnh gtau mu aku syg mu..tp benornye aku syg mung..aku malu ekpon nop mkabo aku  syg mung depan2 mung..heheheh..kakok mu nie kam pemlau :)

7.
hotoh kuor doh gambor bdop cengen nim..huhuh..nie plop adik aku hop bogsu..name die CHE WAN NUR HASYIMAH BINTI CHE WAN ZAMRI..die  lahir pada 24/51998...nie la hop paling kecik kali...nampok jea kerah tp dalam aty ade taman ...huhuhuuhuhuhhuh....die nie dop la manje ngat ngn parents aku..aku wase aku lbh manjew dr die,,terok op aku????huhuhuhuhuh..papewpom. aku syg adik2 aku....i love u so much dik.. :P....

NIE LA PAMILY AKU.AKU SAYANG PAMILY AKU...THNZ MAMA N ABH CZ BERJAYA MENDIDIK KAMI MENJADI ANK YG BERGUNA..KAMI XKAN HANCURKAN HARAPAN MAMA N ABH..WE LOVE U...4 EVER N EVER...TAKDE SAPE PON LEH AMBIK ABAH N MAMA DR KITEORG KECUALI ALLAH S.W.T...


doa untuk abah dan mama 

Ya Allah,
Rendahkanlah suaraku bagi mereka, Perindahlah ucapanku di depan mereka, Lunakkanlah watakku terhadap mereka, Dan lembutkanlah hatiku untuk mereka.

Ya Allah,
Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya, atas didikan mereka padaku. Dan pahala yang besar, atas kesayangan yang mereka limpahkan padaku. Peliharalah mereka, sebagaimana mereka memeliharaku.

Ya Allah,
Apa saja gangguan yang telah mereka rasakan, atau kesusahan yang mereka derita karena aku, atau hilangnya sesuatu hak mereka karena perbuatanku. jadikanlah itu semua penyebab terhapusnya dosa-dosa mereka, meningginya kedudukan mereka, dan bertambahnya pahala kebaikan mereka dengan perkenan-Mu, ya Allah. Sebab hanya Engkaulah

Ya Allah,
Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku, izinkanlah mereka memberi syafa'at untukku. Tetapi jika magfirah-Mu lebih dahulu mencapai diriku, maka izinkahlah aku memberi syafa'at untuk mereka. Sehingga kami semua berkumpul bersama dengan santunan-Mu Di tempat kediaman yang dinaungi kemulian-Mu, ampunan-Mu serta rahmat-Mu.

Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Karunia Maha Agung, Serta anugerah yang tak berakhir Dan Engkaulah yang Maha Pengasih Diantara semua pengasih.



yang benar,
are-ja zamri

No comments:

Post a Comment